Odpowiedzi

2010-01-25T14:51:33+01:00
1. Dar mądrości
2. Dar rozumu
3. Dar rady
4. Dar męstwa
5. Dar wiedzy (umiejętności)
6. Dar bojaźni Pańskiej
7. Dar pobożności


19 4 19
2010-01-25T14:51:55+01:00
1.Dar mądrości
2.Dar rozumu
3.Dar rady
4.Dar męstwa
5.Dar wiedzy (umiejętności)
6.Dar bojaźni Pańskiej
7.Dar pobożności

Prosze o naj :)
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T14:52:55+01:00
1.Mądrości
2.Rozumu
3.Męstwa
4.Rady
5.Umiejętności
6.Poborzności
7.Bojaźni Bożej
1 1 1