Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T14:51:02+01:00
ORIGANIUM
*Prywatna szkoła sztuki Origami*


O firmie :

-Instytucja ma na celu nauczanie ,zarówno dzieci jak i dorosłych , sztuko Origami .
-Nasza szkoła jest jedną z niewielu , istniejących w Warszawie , placówek tego typu.
-Pomysł na stworzenie firmy zrodził się z powodu mojego zaciekawienia Origami.
-Nietypowość przedsięwzięcia powoduje prawie całkowity brak konkurencji -Firma nie jest duża a zajęcia są przewidziane dla stosunkowo małych grup .


SZCZEGÓŁY DZIAŁALNOŚCI:

Harmonogram Pracy:

Poniedziałek :

14.00 - 15.30 ------ Zajęcia dla początkujących ( Dzieci )
16.00 - 17.30 ------ Zajęcia dla zaawansowanych (Dzieci )

Wtorek :

16.00 - 17.30 ------ Zajęcia dla początkujących ( Dorośli )
18.00 - 19.30 ------ Zajęcia dla zaawansowanych ( Dorośli )

Czwartek :

14.00 - 15.30 ------ Zajęcia dla początkujących ( Dzieci )
16.00 - 17.30 ------ Zajęcia dla zaawansowanych (Dzieci )

Piątek :

16.00 - 17.30 ------ Zajęcia dla początkujących ( Dorośli )
18.00 - 19.30 ------ Zajęcia dla zaawansowanych ( Dorośli )


Liczebność Grup :

Grupa dla początkujących :

Dzieci - Grupa liczyć będzie od 8 do 13 osób
Dorośli - Grupa liczyć będzie od 6 do 11 osób

Grupa dla zaawansowanych :

Dzieci - Grupa liczyć będzie od 6 do 9 osób
Dorośli - Grupa liczyć będzie od 5 do 8 osób

SPRAWY FINANSOWE

KOSZTY ( miesięczne ) :
Stałe:

* Koszt lokalu ( 3600 zł )
- Czynsz ( 3100 zł )
- Energia elektryczna ( 230 zł )
- Telefon + Internet ( 150 zł )
- Dystrybutor wody ( 120 zł )
* Wynagrodzenie dla pracowników ( 860 zł )
* Opłaty ZUS ( 530 zł )
* Utrzymanie domeny ( 70 zł )

Zmienne:

* Koszty reklamy ( Średnio 300 zł )
- Internet ( 120 zł)
- Prasa ( 130 zł )
* Podatek od zysków ( 19 % )
*Kosztu materiałów do pracy ( 780 zł )

PRZYCHODY ( miesięczne ) :

* Sprzedaż usług ( [ średnio ] 10600 zł )
- Kurs dla początkujących ( [ średnio ] 5400 zł )
# Dzieci ( [ średnio ] 3000 zł )
# Dorośli ( [ średnio ] 2400 zł )
- Kurs dla zaawansowanych ( [ średnio ] 5200 zł )
#Dzieci ( [ średnio ] 2800 zł )
#Dorośli ( [ średnio ] 2400 zł )

ZYSK (miesięczny ) :

Koszty : [ średnio ] 5960 ZŁ

Przychody : [ średnio ] 10600 ZŁ

Zysk : [ średnio ] 4640 ZŁ


PLAN MARKETINGOWY :

Konkurencyjność :

Konkurencyjność zapewni mi nietypowy rodzaj przedsięwzięcia . Ośrodków tego typu jest niewiele w Warszawie co spowoduje napływ klientów . Konkurencyjność spowodują także przystępne ceny kursu . Godziny zajęć są dopasowane do większości potrzeb klientów .

Promocja :

Zaplanowane są reklamy zarówno w internecie jak i w prasie . Będą one czytelne i zachęcając do udziału w kursie .

Miejsce :

Miejscem prowadzenia zajęć będzie lokal przy ul. Księżycowaj 76 f . Odpowiednie przystosowanie zapewni komfortowa sala , w której będą prowadzone zajęcia . Dostępna będzie toaleta .

Oferta :

Kurs oferuje naukę origami - chińskiej sztuki składania papieru . Są to bardzo ciekawe zajęcia prowadzone na dwóch poziomach - podstawowymi zaawansowanym . Kurs przygotowany jest dla dorosłych i dzieci w oddzielnych grupach , liczących średnio osiem osób co zapewani dobre warunki pracy
2010-01-25T14:56:48+01:00
Bank zachodni wbk

proszę o przyznanie mi kredytu w wysokości 300000zł na rozwinięcie firmy przewozowej osób chorych.Musze zakupić bus i dać zaliczki kierowcą biuro też wymago remontu.
wnioskodawca julia domek tel.22222222222
2010-01-25T16:42:31+01:00
Bar pod dębem :)

Oferuję gorące dania oraz napoje. Do założenia własnej firmy potrzebuję 120 tyś. Dysponuję właśna kwota 60 tyś złotych, Kredyt w banku wynosi 20 tyś,a dofinansowanie z Unii Europejskiej to 40 tyś. Rodzaj przesiębiorstwa mojej firmy to usługi. Mam zamiar zatrudnic dwóch kicharzy po szkole gastronnomicznej oraz 6 kelnerów.Planuję tez oprócz różnorodnych posiłków co tydzień poddawać nowe specjalne dania. Planuje także zakupić automaty go gier oraz stół do bilarda. W moim barze nie tylko można dobrze zjeść ale także miło spędzić czas. Nasza obluga jest barzdo życzliwa. Więcej informacji o mojej restauracji znajda państwo w gazeci" Gotuj z klasą". Serdzenie zapraszamy. :)

Mojej pani od wosu bardzo się spodobało. Mam nadzieje,że pomogłam . pozdrawiam :)