Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T14:59:05+01:00
Ostatnio byłam w wesołym miasteczku gdy szliśmy na kolejkę liniową zgubiłam się i zobaczyłam jakiegoś ducha. Troszkę się przestraszyłam ale nie potrzebnie on był bardzo miły pogadaliśmy sobie trochę o on odprowadził mnie do moich przyjaciół:**

- Recently I was at an amusement park where we were going to queue line and saw I had lost any spirit. A little frightened but he needed was very nice we talked a bit about it led me to my friends: **

Mam nadzieję ze bedzie naj to mozesz troszkę zmienić:)
4 3 4
2010-01-25T15:04:42+01:00
Dawno temu kiedy mialam roczek ,odwiedzil mnie duch. Lezalam sobie w tedy spokojnie w luzeczku. Niemoglam zasnac. Nagle wysunelo sie cos z pod mojego luzeczka. Najpierw sie przstraszylam, ale nagle zblizl sie do mnie i zauwzylam ,ze jest w moim wwzroscie. Odezwalam sie do niego i tak zaczela sie rozmowa po mniedzi mnom i duchem. Mam juz 82lat i tesknie za nim poniewaz zniknol jak mialam 10 lat.
5 2 5