Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T14:53:54+01:00
-styl czarnofigurowy
-styl czerwonofigurowy
-styl orientalizujący
-styl swobodny
-styl bogaty
-styl kerczeński
1 5 1
2010-01-25T14:54:22+01:00
Styl czarnofigurowy
styl czerwonofigurowy
styl orientalizujący
styl swobodny
styl bogaty
styl kerczeński

więcej niż dwa ; )
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T14:54:44+01:00
Czarnofigurowy, czerwonofigurowy, bogaty, swobodny, geometryczny
1 5 1