Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:06:18+01:00
Ile razy z polem trójkąta miałes problemy?My w tym kłopocie pomóc ci chnemy.Pomnoz podstawe przez pół wysokośći,A nie będą juz w czaszce strzykac ci kości
Prosze bardzo oto rymowanka

A moze jeszcze jedna:)?

Proste kąty cztery boki ,taki długi jak szeroki L równa sie 4a , Taki obwód kwadrat ma :)

Mam nadzieje ze sie podoba licze na naj:)


14 4 14
2010-01-25T15:08:58+01:00
Rym:

Kwadrat to dziwna figura, nie wiadomo, gdzie dół a gdzie góra.

Wierszyk:

Powiem tylko jestem szczery,
Ujrzysz u mnie boki cztery,
Cztery kąty i wierzchołki,
Obce mi są różne dołki,
Moje boki są równiuteńkie,
A cztery kąty prościutkie.
Myślę, że teraz wszyscy poznacie,
Jaką figurę przed sobą macie? (kwadrat)

POZDRAWIAM :):)

Ps. Użyłam w wieszyku rodzju męskiego żeby się rymowało.
21 4 21