Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T15:01:39+01:00
Fizyka jest nauką zajmującą się opisem przyrody. Bada procesy zachodzące w mikroświecie, w otaczającym nas makroświecie i te zachodzące w skali b astronomicznej. Zajmuje się cząstkami elementarnymi, obiektami z naszego r otoczenia i gwiazdami, galaktykami, całym Wszechświatem. Jej zadaniem jest zrozumienie budowy świata materialnego i sformułowanie praw nim rządzących.
2010-01-25T15:02:29+01:00
Zajmuje się opisem przyrody. Bada procesy zachodzące w mikroświecie. Zajmuje się obiektami z naszego otoczenia i gwiazdami, galaktykami, całym Wszechświatem.