Zaplanuj doświadczenia, które dawałyby odpowiedzi na pozostawione niżej pytania. Krótko opisz planowany przebieg doświadczenia.

a. Czy podlewanie wodą oligoceńską przyspiesza wzrost marchwi?

b. Czy nowo odkryty lek przedłuża życie myszy chorych na raka płuc?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-02T19:22:45+02:00
B) Połowie z 10 myszy chorym na raka (w równym stopniu zaawansowania choroby) podawaj nowy lek. Zobacz, któych myszy więcej umrze prędzej niż drugie.

a) Zasadź w ogródku kilka marchewek i podlewaj je wodą oligoceńską.
Obok posadź marchewki (taką samą ilość) jako zestaw kontrolny.
Po miesiącu-2 miesięcy sprawdź
jak się rozwinęły (urosły).
2009-10-02T19:23:41+02:00
A. Czy podlewanie wodą oligoceńską przyspiesza wzrost marchwi?
Zasadź w ogródku kilka marchewek i podlewaj je wodą oligoceńską.
Obok posadź marchewki (taką samą ilość) jako zestaw kontrolny.
Po miesiącu-2 miesięcy sprawdź jak się rozwinęły (urosły).

b. Czy nowo odkryty lek przedłuża życie myszy chorych na raka płuc?

Połowie z 10 myszy chorym na raka (w równym stopniu zaawansowania choroby) podawaj nowy lek. Zobacz, któych myszy więcej umrze prędzej niż drugie.
2009-10-02T20:36:41+02:00
1.W ogródku posadź dwie grządki marchwi.Jedną z nich podlewaj wodą oligoceńską ,a drugą zwykłą wodą z kranu.Po upływie miesiąca powinieneś zaobserwować,która z grządek wzrasta szybciej.
2.W dwóch jednakowych terrariach umieść po dwie myszki.Myszką z jednego terrarium zacznij podawać lek przeciw rakowy.Po upływie jakiegoś czasu zaobserwujesz,które myszki umrą wcześniej.