Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:15:18+01:00
Nie wiem czy o to chodzi ale...
jama ustna - gardło - przełyk - żołądek oraz jelito cienkie. Następnie tworzy się woda w organiźmie i część jest wydalana oddechem (1-2%); potem; z moczem (1-2%); powstaje efekt farmakologiczny i metabolizm w wątrobie (96%-98%)
2 4 2
2010-01-25T15:15:39+01:00
Żołądek-jelito cienkie-woda w organiźmie-wydalanie z potem-wydalanie z oddechem-wydalenie z moczem
Mam nadzieje że to jest to
1 4 1
2010-01-25T21:06:17+01:00
Jama ustna - przełyk -gardło- żołądek (tam zostaje przetrawiony) -niezbędne substancje zostają skierowane do wątroby - skierowane są do krwi- gdzie wędrują do jednego z części mózgu- i człowiek jest pijany :)))
2 5 2