Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:20:52+01:00
Wysokość walca obliczymy, jeśli znajdziemy wysokość wszystkich ciasteczek. Zatem:
15 * 5mm = 75mm - h walca
Średnica walca to dwa promienie:
2 * 3cm = 6cm
Takim sposobem mamy wszystkie wymiary walca, potrzebne do obliczenia wielkości kartonu.
Załóżmy, że pudełka z ciastkami układamy w jednym rzędzie obok siebie. Szerokość kartonu będzie jednocześnie wysokością walca, będzie więc miała 75mm. Żeby obliczyć długość kartonu należy pomnożyć ilość pudełek przez średnicę podstawy. Tak więc:
20 * 6cm = 120cm
Wysokość kartonu, będzie = średnicy walca, więc ma 6cm.
Podsumowując:
Wysokość kartonu: 6cm
Szerokość kartonu: 75mm = 7,5cm
Długość kartonu: 120cm
1 5 1
2010-01-25T15:25:55+01:00
Jeśli nie będa na sobie to tak 1m.20cm

obliczenie:
3cm *2cm=6cm-średnica
5mm*15=75mm(7cm5mm)-długość walca(takiego jak np.petitków)
6cm*20-ciastek=120cm
długośc pudełka to 7cm5mm
Powodzenia:)
1 4 1