Musze wypełnić dialog takimi wyrazami:
Leave Platform Single That's tickets.
Podam Dialog a wy mi Uzypełnijcie.



2..........to London,Please?
3..........or return?
Return,Please
4.......... 30.00.
When does the next train 5...............?
At 12.05from 6............. Three
Thank You


Prosze pomuszcie to na Jutro Proszę O jak najszypsze odpowiedzi:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:08:41+01:00
2 tickets
3 single
4 that`s
5 leave
6 platform
1 5 1
2010-01-25T15:09:28+01:00
1.tickets
2.leave
3.that's
4.single
5.platform
1 1 1
2010-01-25T15:10:08+01:00
Tickets
single
that's
leave
platform