Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T15:12:44+01:00
Głównymi producentami zanieczyszczeń plaż są ich użytkownicy, czyli w dużej mierze ludzie. Aby zapobiec temu, można wprowadzić kary pieniężne w większej wysokości, przydatne okazałyby się również patrole kontrolujące plaze.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T15:19:56+01:00
Dzisiejszy stan srodowiska naturalnego wymaga dzialania indywidulanego kazdego czlowieka. o najwazniejszych zadan czlowieka przy ochronie srodwiska nalezy segregowanie odpadow, ktore pozniej mozna przetworzycw procesie recyklingu. Inny spoob na ochrone srodowika, jest ograniczenie spalania surowcow kopalnianych: takich jak: wegiel, gaz ziemnyc czy paliw samochodowych i tym samym zmniejsznia redukcji Co2 do atmosfery. Straca sie uzywac jak najmniejsza ilosc tworzyw sztucznych, np: foliowych torebek, czy butelekk plastikowychpo napojach, gdyz ich rozkladu moze wynosic nawet kilkaset lat i zatruwac srodowisko rzez caly ten czas. Wazne ejst takze, aby dbac o rosliny, szczegolnie lasy, ktore"naprawiaja" nasz tlen, poprzez przeksztalcanie C02. I na koniec chyba najwazniejsza kwestia: OSZCZEDNOSC ENERGII ELEKTRYCZNEJ!!! Zwiekszny popyt na jia powoduje wieksza jej produkcje a w konsekwencji wieksze zatruwanie srodowiska.

Nie wiem czy nie za dlugo, ale mozesz sobie zawsz skrocic:P
1 5 1