Odpowiedzi

2010-01-25T15:21:32+01:00
Dowodzącym chrześcijaństwem jest papież,ale tylko głównym.


Symbolem pierwszych chrześcijan była m.in. ryba.

papieże XX wieku:
-Pius X
-Benedykt XV
-Pius XI
-Pius XII
-Jan XXIII
-Paweł VI
-Jan Paweł I
-Jan Paweł II


Papież XXI WIEU:
-Benedykt XVI

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:34:18+01:00
My wszyscy chrześcijanie i muzułmanie żyjemy pod słońcem jednego miłosiernego Boga . Wspólnie wierzymy w jednego boga stworzyciela człowieka Uznajemy Boże panowanie i bronimy jedności człowieka jako sługi Bożego . Chrześcijaństwo i islam mająwiele wspólnego : przywilej modlitwy , obowiązek sprawiedliwości połonczonej z miłości .
myśle że ci pomogłam czekam na naj