Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T15:18:31+01:00
X+2y=9
-x-3y=16

-y=25
y=-25

x-50=9
x=59

y=-25
x=59
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:20:57+01:00
A)
x+2y=9
-x-3y=16
dodajemy lewe i prawe strony
x - x - 3y + 2y = 16 + 9
-y = 25
y = - 25
x + 2y = 9
x - 2 razy 25 = 9
x - 50 = 9
x = 9 + 50 = 59
odp
x = 59
y = - 25
1 5 1
2010-01-25T15:21:09+01:00
A) x+2y=9
-x-3y=16

-x-3y+x+2y=9+16
-y=25/:(-1)
y=-25

x+2y=9
y=-25
x+2*(-25)=9
y=-25
x-50=9
y=-25
x=9+50
y=-25
x=59
1 5 1