Odpowiedzi

2010-01-25T15:20:59+01:00
Zeby dowiedziec sie ile mamy grzechów i jake to są grzechy gdy zrobimy rachunek sumienia jake grzechy popełniłeś i co robić żeby ich znów nie popełniać
2010-01-25T15:22:37+01:00
Rachunek sumienia po to go dobrze zrobić aby przypomnieć sobie wszystkie grzechy przed spowiedzią i móc je powiedzieć na spowiedzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:27:47+01:00
Aby przypomniec sobie wszystkie swoje grzechy i aby zrozumieć w czym popełiłeś błąd