Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T15:21:42+01:00
W przyszłości chciałbym wyprodukować własny model samochodu.
Miałby on na pewno sportową sylwetkę i kolor żółty. Poza tym zamontowałbym z tyły spoiler.
Mój samochód napewno nie działałby na paliwo. Zamontowałbym w nim baterie słoneczne, które ladowałyby się w słoneczne dni. Nastepnie energia byłaby wykorzystywana do wprawienia auta w ruch. Ale gdyby był brak swiatła to mój samochód poruszałby się na wodę.
Na koniec ozdobiłbym oczywiście mój samochód, przróznymi naklejkami, np. ognistymi.
Mój samochód na pewno zdobyłby zainteresowanie wśród ludzi.
3 3 3
2010-01-25T15:24:05+01:00
Mój wymyślony pojazd wygląda tak:
Jest w kształcie czeronego kwadratu, koła jego są gumowe, jest ozdobiony w kolorowe, niebieskie prążki. Osiąga szybkość do 300km/h. Okna są w kształce serca, a bagażnik sam się otwiera po naciśnięciu guzika. Mój pojazd może pomieścić 10 osób. Bardzo bym chciała w przyszłości mieć taki pojazd.
2 2 2
2010-01-25T15:25:01+01:00
Mój wymarzony pojazd jest koloru żółtego. Ma 7 poduszek powietrznych. Posiada wodny fotel, potrafi latać, pływać, poruszać się po ziemi. Ma w sobie telewizor LCD, laptopa, mini barek, komórkę oraz wygodną sofę. Może go prowadzić nawet 10-latek.
2 4 2