Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-02T19:51:23+02:00
MSZA SW. jest spotkaniem z Panem Jezusem. Jest czasem do refleksiji a takze wysluchania słowa Bozego ktorego moral jest wazny i jakze stosowany w codziennym życiu. podczas mszy św mozna sie wyspowiadac , pomodlic i co majwazniejsze z czystym sercem przyjąc Komunie śeięta
2 4 2
2009-10-02T20:30:49+02:00
Msza swieta jest dla nas czyms waznym!!!
na mszy swietej poznajemy BOga!!!!tak naprwde bez mszy swietej prwdziwy chrzescijanin nie potrafilby zyc.ludzie mysla ze w niedziele pojda na msze do kosciola ,nie beda sluchac slowa Bozedo i to im wystarczy...ale tak nie jest prawdziwa msza niedzielna powinna polegac na oddaniu sie Slowu Bozemu w czasie mszy..
3 2 3