Napisz Kilka zdań o uczuciach młodszego syna(z przypowiesci "syn marnotrawny") w wybranej sytuacji:
PROSZE O WBRANIE TYLKO JEDNEJ:
-Opuszczenie domu Ojca
-utrata majatku i zycie w nedzy
-podjecie decyzji o poowrocie
-ujrzenie domu rodzinnego
-spotkanie z ojcem

Pilnie potrzebuje prosze o pomoc

2

Odpowiedzi

2010-01-25T15:32:04+01:00
- podjęcie decyzji o powrocie:
Młodszy syn poczuł żal , rozpacz samotność dlatego postanowił wrócić do swojej rodzinym. Bardzo się za nimi stęsknił i miał wobec nich wyrzuty sumienia.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:35:39+01:00
-podjecie decyzji o powrocie

Młodszy syn czuł się głupio że tak bezmyślnie roztrwonił majątek ojca. Zrozumiał, że jego zachowanie było nieodpowiedzialne i nierozważne. Czuł złość i rozczarowanie sobą, chciał cofnąć czas i wszystko naprawić. Ale wiedział, że to niemożliwe i będzie musiał znieść tę sytuację. Upokożył się pasąc świnie i nie mógł dostać nawet jedzenia które one jedzą. Jedyną jego nadzieją był ojciec, przeciwko któremu zgrzeszył. Jego najemnicy nie głodowali. Młodszy syn liczył na to, ze ojciec chociaż przyjmie go jako jednego z najemników. Nie zasługiwał na litość i dobrze o tym wiedział. Ale miał w sobie wiarę, nadzieję i miłość do ojca, wierzył że on go wybawi. Dlatego Młodszy syn podjął decyzję o powrocie. Dostatecznie odpokutował i zrozumiał swój błąd. Chciał się zmienić.
3 3 3