Odpowiedzi

2010-01-25T15:31:44+01:00
"Dzisiejszej nocy padł rekord zimna"
"Polscy ratownicy w końcu wrócili ze zrujnowanego Haiti"
"W ciągu doby mróz zabił 11 osób"
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:36:45+01:00
Na pewno przesłuchania świadków w sprawie afery hazardowej.
Coś związanego z natarciem zimy mrozy śmierć wielu bezdomnych.
Pomoc polaków na Haiti i kłopoty z powrotem do kraju z powodu awarii rządowego samolotu.
O Pawle Piskorskim który usłyszał zarzut posługiwania się podrabianymi dokumentami.
Wybuch w elektrowni Dolna Odra.
Wystarczy???
1 4 1