Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:36:05+01:00
Żądza czyni z ludzi chciwych, chcących coraz więcej ludzi.
Są ludzmi złymi. Ponieważ zrobią wszystko chcąc dotrzec do celu. Takim przykładem jest np. Balladyna. Zabicie najbliższych osób
nie sprawiło jej żadnego problemu byle by tylko wszystko było po jej myśli.Tacy ludzie potem najczęściej zostają samotni, ponieważ przez swoją chęc zdobywania coraz więcej zostają opuszczeni przez przyjaciół, rodziny. Musimy pamiętac, ze w życiu nie tylko ważne są kożyści finansowe, ale równiez ludzie z naszego otoczenia.
2010-01-25T15:42:06+01:00
Żądza czyni z ludzi, osoby bardzo zaborcze. Takie osoby nie myślą już o innych, lecz tylko o sobie. Często ci ludzie zapominają o normalnym zachowywaniu i chcą rządzić wszystkim czym się tylko da i nie tylko, czyli naruszają prawa innych.Niektóre z tych osób straciło przyjaciół i znajomych, właśnie z powodu żądzy. Tacy ludzie mają trudno się od tego odzwyczaić, a czasami zostają tacy do końca życia. Wiele z takich osób było rozpieszczanych w dzieciństwie i teraz nie rozumieją słowa "nie".Człowieka żądzy można także nazwać egoistą. Są to osoby, które nie są przyjaźnie kojarzone przez innych. Moim zdaniem tacy ludzie myślą, że mają wszystko, lecz tak naprawdę nie mają nic, bo nie mają przyjaciół. Jeśli istnieją już grupy przyjaciół, którzy lubią się rządzić, to długo przyjaciółmi nie pozostaną, ponieważ będą rozkazywać sobie nawzajem, co nie będzie im na rękę.
2010-01-25T15:42:37+01:00
Żądza czyni z ludzi potwory którzy nie umieją kochać.Dbają tylko o siebie i swoje potrzeby.Nie zależy im na innych ludziach , i nie zważają na prośby innych.Są samotnikami.Nikt nie potrafi ich nakłonić ani do współczucia ani do chociaż jednego dobrego uczynku.Najgorsze jest to że nie zależy im na miłości. Chcieliby odizolować się od świata.żyliby tylko z pieniędzmi lub z czymś innym co jest jego żądzą.Mam nadzieje że pomogłam

Pozdrowienia:)