Zanim przeczytasz lookij ile daje pkt. 80 ażż.!:P Piszę 2 zad , ( anglik i polak)
Polak :
Wypisz rodzaje kalendarzy!.
Anglik :
Przetłumacz tekst :
Well.I'm back in the real world now.And my life is back to normal!Tomorrow is Monady and I've got school.I go school at half past eight every morning on weekdays .I leave school at four o'clock in the afternoon.
Prosz...!

3

Odpowiedzi

2010-01-25T15:34:26+01:00
Well.I'm back in the real world now.And my life is back to normal!Tomorrow is Monady and I've got school.I go school at half past eight every morning on weekdays .I leave school at four o'clock in the afternoon.

Więcj jestem spowrotem w normalnym swiecie i moje zycie jest znowu normalne. Jutro jest poniedzialek i mam szkole. Chodze do szkoly codziennie na 8 30 rano. wychodze ze szkoly o 16 po poludniu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:38:31+01:00
J.Polski
Kalendarz aztecki

Kalendarz babiloński

Kalendarz bizantyjski

Chiński kalendarz

Kalendarz egipski

Kalendarz etiopski

Kalendarz gregoriański

Kalendarz juliański

Kalendarz Majów

Kalendarz żydowski
----------------------------------------------------------------
J.Angielski

Więc . Jestem spowrotem w świecie realnym .I moje życie wróciło do normalności! Jutro jest poniedziałek i ide do skoły.I wchodzę do szkoły o wpół do dziewiątej w każdy poranek w dni powszednie. Kończę szkołę o godzinie czwartej po południu.
2010-01-25T15:43:13+01:00

Kalendarz : słoneczny terminarz biurowy ścienny


z powrotem w rzeczywistym , nowym świecie . Z mojego dawnego życia jest powrót do normalnego! Jutro poniedziałek i mam szkołe.I do szkoły o 7.30 (w pół do ósmej) codziennie w dni powszednie. Zostawię szkołę o godzinie czwartej w godzinach popołudniowych.