Odpowiedzi

2010-01-25T18:45:54+01:00
Eksplozywny :

- rodzajem wyrzuconach utorow to- gazy, sypkie materialy wulkanicze, głownie bomby i popioły
- kształt stozks otaczajacy rozlegly i gleboki krater w ksztalce lejka

Efuzywny :

- rodz. wyrzucach u,- lawa zasadoa o malej lepkosci (lay bazaltowe) i lawa kwasna o duzej gestosci i lepkosci; plaskie wzniesienie w kształcie tarczy o łagodnch stokach, na wierzcholku krater ale tez wystepuja stromy o wupuklych zboczach, zakonczony w poblizu wulkan wylotu kanalu zastygla lawa

ROZNICE WYNIKAJA Z KSZTALTU STOZKA I RODZAJU WYRZUCACH UTWOROW
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:53:54+01:00
-miejsce występowania
-odczyn chemiczny wyrzucanej lawy
-budowa zewnętrzna

mam nadzieję że będzie najlepsza
prawda? :D
6 3 6