Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:31:45+01:00
Średnia wysokość Antarktydy-> 2040 km n.p.m
państw nie ma chyba
niziny-Grearsona, Oaza Bungera, Oaza Vestfold
wyżyna-Wyżyna Wschodnia
góry-Góry Sentinel,Góry Arctowskiego
półwyspy- Antarktyczny
wyspy-Georgia Południowa, Wyspy Księcia Edwarda,
największe jezioro-Jezioro Wostok
rzeka-Onyx[jedyna]
przylądek- Przylądek Adare
2010-01-25T17:07:36+01:00
Średnia wysokości Antarktydy wynosi 2020m.n.p.m, a najwyższym szczytem jest masyw Winsona i wynosi 5140m.n.p.m.