Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T15:37:42+01:00
Ann Way
26,03 feiern Geburtstag. Ich mache die Geburtstagsfeier am selben Tag. Die Veranstaltung beginnt um 18 Findet auf meinem Grundstück. 8 Gäste kommen. Ich lud Ola, Gosia, und Tom. Ich hoffe, Sie kommen.

Droga Aniu
26,03 obchodzę urodziny. Impreze urodzinową robię w ten sam dzień. Impreza rozpocznie się o godzinie 18. Odbędzie się na mojej działce. Przyjdzie 8 gości. Zaprosiłam Olę, Gosię oraz Tomka. Mam nadzieję że przyjdziesz.
1 1 1
2010-01-25T15:45:02+01:00
Einladung,

Hallo Kamil! Ich lade Dich herzlich zu meinem 19. Geburtstag ein. Die Feier finde am 15. Januar 2010, um 20.00 Uhr im Planet-Klub statt. Unter den Gästen wird auch unsere ganze Klasse sein.
Ich hoffe, dass Du kommst.
GruBe.

xyz




"Zapraszam Cię Kamil na moje 18 urodziny które odbędą się dnia: 15 stycznia 2005 roku o godzinie 16. W klubie Planet in. Wśród zaproszonych będzie cała między innymi nasza klasa. Bardzo proszę Cię o przybycie."

xyz



1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:49:43+01:00
Po polsku

Mam zaszczyt zaprosić państwa na karnawał który odbędzie się w sali gminnej 30.01.2010 roku o godzinie 20:50.Zapraszam bardzo serdecznie odbędą się konkursy i Mam zaszczyt zaprosić państwa na karnawał który odbędzie się w sali gminnej 30.01.2010 roku o godzinie 20:50.Zapraszam bardzo serdecznie odbędą się konkursy i wiele więcej atrakcji.Główną atrakcą będzie wystrzelenie petard i tńce do rana
Zapraszam!

Adam Małysz


po niemiecku

Ich habe die Ehre, den Staat für die Fasnacht einzuladen, in der Halle des Städtischen Jahr statt, der 30.01.2010 um 20:50. Fordere ich Sie sehr herzlich Wettbewerbe statt und ich freue mich, dass der Staat für den Karneval einladen, in der Stadthalle von 30.01.2010 Jahr um 20.50 Uhr statt . Ich lade Sie sehr herzlich gehaltenen Wettbewerbe und vieles mehr atrakcji.Główną atrakcą werden Einleitung Feuerwerkskörpern und tńce am Morgen
Gern geschehen!

Adam Malysz
2 1 2