Przyporządkuj kazdemu ciału niebieskiemu odpowiadającą mu definicje i przykład.

Gwiazda, Planetoida, Księżyc, Kometa

ciało niebieskie posiadające warkocz, naturalny satelita planety, ogromne ciało niebieskie świecące własnym światłem, niewielkie ciało niebieskie obiegające Słońce pomiędzy orbitami Marsa i Jowisza

Księżyc, Halleya, Juno, Słońce

3

Odpowiedzi

2009-10-02T19:59:28+02:00
Księżyc - naturalny satelita ziemi,
Słońce - ogromne ciało niebieskie świecące własnym światłem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-02T19:59:50+02:00
Księżyc Księżyc naturalny satelita planet

Kometa Halleya niewielkie ciało niebieskie obiegające Słońce pomiędzy orbitami Marsa i Jowisza

Gwiazda Słońce ogromne ciało niebieskie świecące własnym światłem

Planetoida Juno ciało niebieskie posiadające warkocz
3 2 3
2009-10-02T20:04:05+02:00
Gwiazda - ogromne ciało niebieskie świecące własnym światłem słońce

planetoid - niewielkie ciało niebieskie obiegające Słońce pomiędzy orbitami Marsa i Jowisza

księżyc - naturalny satelita planety

kometa - ciało niebieskie posiadające warkocz Halleya
1 5 1