1.Najważniejszą zasadą życia Kościoła jest przykazanie miłości Boga i bliźniego. Zapisz je w ramce.
_____________________________________________________

_____________________________________________________

2.Odpowiedz na pytania.
- Kiedy obowiązuje wstrzemięźliwość od pokarmów mięsnych?
- Kto zobowiązany jest do wstrzemięźliwości od pokarmów mięsnych?
- Kiedy obowiązuje powstrzymanie się od udziału w zabawach?
-Co to jest post?
- Kogo obowiązuje post?
-W jakie dni obowiązuje post?
-W jaki sposób możesz okazać troskę o potrzeby Kościoła i solidarność z potrzebującymi?

2

Odpowiedzi

2010-01-25T15:53:31+01:00
1.Obowiązuje ona w czasie postu.
2. Wszyscy ludzie po 1 komuni św.
3. w czasie świąt i postu.
4. Jest to czas przed świątami .

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:23:16+01:00
1.w czasie postów
2.kazdy powinien
3.w okresie pokuty
4.dobrowolne powstrzymanie sie od jedzenia w ogóle lub od spożywania pewnych rodzajów.
5.post nie obowiązuje dzieci i młodziezy do lat 18.
6.post obowiązuje w kazdy piątek.
7.pomagac w ustrojeniu koscioła na jakies swieta
1 5 1