Przyporządkuj nazwiska astronomów do podanych dokonań.

Aleksander Wolszczan, Edwin Hubble, Edmund Halley, Bohdan Paczyński

-odkrył, że wszechświat sie rozszerza
-odkrył, planety znajdujące sie poza Układem Słonecznym
- opracował metode pozwalającą odkrywać planety we wszechświecie
- odkrył, że jedna z komet pojawia sie w Układzie Słonecznym regularnie co 76 lat

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-02T20:15:18+02:00
Aleksander Wolszczan, odkrył, planety znajdujące sie poza Układem Słonecznym
Edwin Hubble odkrył, że wszechświat sie rozszerza
Edmund Halley odkrył, że jedna z komet pojawia sie w Układzie Słonecznym regularnie co 76 lat
Bohdan Paczyński- - opracował metode pozwalającą odkrywać planety we wszechświecie

222 3 222
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
dzięki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-02T20:17:44+02:00
Odkrył, że wszechświat się rozszerza. - Edwin Hubble
Odkrył, planety znajdujące się poza Układem Słonecznym. - Aleksander Wolszczan
Opracował metodę pozwalającą odkrywać planety we wszechświecie. - Bohdan Paczyński
Odkrył, że jedna z komet pojawia się w Układzie Słonecznym regularnie co 76 lat. - Edmund Halley
383 4 383
2009-10-02T20:18:09+02:00
Aleksander wolszczan - odkrywca planet znajdujacych sie poza układem słonecznym
Edwin Hubble odkrył, że wszechświat sie rozszerza
Edmund Halley odkrył, że jedna z komet pojawia sie w Układzie Słonecznym regularnie co 76 lat
Bohdan paczyński opracował metode pozwalającą odkrywać planety we wszechświecie
115 3 115