Cześć dam 60 punktów za ułożenie piosenki typu lilu-jeansy :) bez wulgaryznów. :) ze 2 zwrotki i refreny :) bardzo będe wdzięczna. :) jeżeli ktoś by był na siłach to prosiła bym o jeszcze jedną piosenke typu Christina Aquilera-Hurt tylko po polsku żeby piosenka była tak skomponowana bardziej mi zależy na tej Christiny :)) z góry bardzo dziękuje :**

3

Odpowiedzi

2010-01-26T15:49:53+01:00

Pewnie musiałaś je zapinać na leżąco,
pewnie musiałaś podskakiwać żeby wciągnąć.
Uważasz, że wyglądasz spox i pokarzesz komuś.
Zmartwię Cię, lepiej nie wyglądaj z domu.(x2)

[Ka bum] jesteś na maksa glamour,
biodrówki, rurki, rybaczki to krój.
Torebki, baletki dobrane pod strój.
Jesteś królową, a miasto to dwór.
Ale, jest małe ups kiedy widzę Twój tyłek,
ta naga pupa pozdrawia przechodniów i rynek.
Oprócz tego, że jest fajna, mówi, że jesteś ruchalna.
Jak dla mnie, akcja za mało unikalna,
ale tam idzie ziomek z płetwą na głowie,
nikt go nie poratuje, nikt mu nic nie powie.
Poza tym ma dziurawy i wytarty spodzień
i chętnie się schowa pod Twoim parasolem.
Olem, olem, ej, ej, pasujecie do siebie jak tubka i klej,
a po miesiącu przyjaciółki będą słuchać:
'on nie chce rozmawiać, chce się tylko stukać'.
Ja się mu nie dziwię,on gra szczerze i uczciwie,
w końcu pierwszy zagadał do niego Twój tyłek.

Pewnie musiałaś je zapinać na leżąco,
pewnie musiałaś podskakiwać żeby wciągnąć.
Uważasz, że wyglądasz spox i pokarzesz komuś.
Zmartwię Cię, lepiej nie wyglądaj z domu.(x2)

Poluzuj w pasie mała, bo nie na czasie nadal
są ciuchy, które w szóstej klasie miałaś.
Nikogo nie nabrałaś, na mniejszy rozmiar
cała sala zwariowała, jak się w nich pokazałaś.

Proszę Cię, na Boga, nie siadaj koło mnie,
nie chcę stracić oka przez guzik od spodni.
Bo ty masz glokka, a nie Levi'sy,
marka na pokaz tych co źle czytają nazwy.

One są za małe gdzieś o dwa rozmiary,
jakbyś ubrała się w nogawkę od pary,
ciekawe czy w ogóle możesz w nich siedzieć?
Szczerze, wole nie wiedzieć.

Pewnie musiałaś je zapinać na leżąco,
pewnie musiałaś podskakiwać żeby wciągnąć.
Uważasz, że wyglądasz spox i pokarzesz komuś.
Zmartwię Cię, lepiej nie wyglądaj z domu.(x2)









2010-01-26T16:40:21+01:00
Christiny
Wydaje się,jakby to było wczoraj gdy widziałam twoją twarz...
powiedziałeś mi jak dumny jesteś...ale ja odeszłam
gdyby tylko wtedy wiedziała to co wiem dziś...
Trzymałabym Cię w ramionach
Zabrała bym ból daleko.
Podziękowała Ci za wszystko,co zrobiłeś.
Wybaczyłam wszystkie błędy.
teraz nic już nie mogę zrobic
Aby znów usłyszec twój głos



to jest kawałek piosenki
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T16:42:55+01:00
Dlaczego swiat tajemnic kryje tyle zła??
Dlaczego?
Chodz ludzie się kochają do innych czują nienawiść
Serce powie mi kiedy to się stanie-
W pustym miejscu zagości tyle milości.

Ref. Pomóżmy miłości która jest w głębi nas.
Czasami tylko tyko tego pragniemy , tego szukamy
By ktoś przytulił nas wyszeptał parę słów.

Powidz mi dlaczego kochasz mnie?
Powiedz mi
Bo już pogubiłam się w tym świecie.
Choć wiem że kochasz mnie
Proszę ten ostatni raz mnie.