Odpowiedzi

2010-01-25T15:51:50+01:00
U organowców muszą powstawąć aparaty szparkowe, ponieważ gdyby nie one nie zachodziłaby u nich wymiana gazowa , więc nie mogłyby przeprowadzać procesu fotosyntezy bez dwutlenku węgla.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:51:53+01:00
Aparaty szparkowe służą do oddychania, wymiany gazowej.
Gdyby one nie powstawały organizmy nie mogły przeprowadzać procesu wymiany gazowej.
Czyli byłu by niezdatne do życia;]
5 3 5