Odpowiedzi

2010-01-25T15:45:42+01:00
Nazwy oceanów: Nazwy kontynentów:
Spokojny-azja, ameryka południowa i północna,
Indyjski-afryka,
Atlantycki -afryka, europa
Jeszcze zobacz sobie na mapie i się upewnij
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:47:18+01:00
Spokojny : Ameryka Płn. Ameryka Płd. Australia Azja Antarktyda
Atlantycki : Ameryka Płn. Ameryka Płd., Afryka, Europa
Indyjski : Afryka Azja
1 5 1
2010-01-25T15:51:50+01:00
Spokojny-zachodnia i południowa ameryka północna oraz południowa
indyjski-wschodnia oraz południowa afryka,południowa azja,
filipiny,zachodnia australia
atlantycki-wschodnia ameryka północna oraz południowa,polnocna czesc europy, zachodnia czesc afryki