Odpowiedzi

2010-01-25T15:50:38+01:00
Olej z oliwek, albo gdy okoliczności tego wymagają inny olej roślinny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:15:46+01:00
Proces Namaszczenia składa się z kilku czynności:
- spowiedzi świętej
- Wiatyktu (ostatnia komunia święta podawana ciężko chorym,umierającym)
- Namaszczenie przy pomocy krzyżma świętego tzw Olejkiem chorych (poświęcony przez biskupa)
W sytuacji gdy ksiądz nie zdąży przybyc np. na miejsce wypadku i ofiara ginie można ją namaści pół godzinny po zgonie.
2010-01-25T20:17:45+01:00
Olej święty tzn. jest to poświęcony olej z oliwek