Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:02:19+01:00
W sali lekcyjnej rozmawia bóg z uczniem (toba xd)
-Ja już dłużej tego nie wytrzymam , moja klasa jest okropna ! ;/
-Dlaczego tak uważasz ,jesteście tylko ludźmi każdy ma prawo się mylić
-Ale nie caly czas ! zaraz zwariuje ,gdybym mógł coś zrobić.....
-Mam dla ciebie rozwiązanie
-Jakie?
-Prorokiem dla Twojej klas ustanawiam Cię.Pomożesz im się poprawić ty jesteś najodpowiedniejszą osoba na to "stanowisko "(hihi)
-Kto to wogule jest prorok?
-Prorok to osoba będąca w kontakcie z bogiem .Dasz rade ,mów mi o wszystkim co postanowiłeś i pamiętaj że nie którzy nie wiedzą kim jestem i jedyną ewangelią jaką przeczytaja jest twoje życie :)
-Postaram sie jak tylko będę mógł ;d
9 3 9
2010-01-25T16:50:07+01:00
Bóg-prorokiem dla twojej klasy ustanawiam cie
ty-ale czemu akurat mnie
b-bo uważam ze na to zasugujesz
t-jeżeli mi sie nie uda
b-ja bede zawsze obok ciebie poradzisz sobie
t-dobra sprubuje
8 3 8
2010-01-25T19:40:43+01:00
PJ :Prorokiem dla Twojej klasy ustanawiam Cię
Ty:Nie możliwe oczom nie wierze czy to zjawa czy sen ??
PJ:Nie to nie zjawa to ja Przyszedłem do Ciebie abyś ty bym moim świadkiem w swojej klasie abyś o Mnie mówił i nie bał się bo ja zawsze będe z Tobą
TY: Panie , nie obiecuje ale postaram się . Niech twoja a nie moja wola się stanie
PJ : Zawsze jestem z Toba
Ty: Wiem Panie
37 4 37