Odpowiedzi

2010-01-25T16:00:33+01:00
Z proporcji mamy, że:
m³ --- 1,4t
x --- 42t

x=42t*m³/1,4t
x=42m³/1,4
x=420m³/14
x=30m³

tak więc objętość boiska to 30m³... szukamy grubości warstwy na tym boisku:
V=a*b*c
30m³=20m*40m*c
30m³=800m²*c |:800m²
c=30m³/800m²
c=³/₈₀ m = 0,0375m = 3,75cm

odp. Warstwa asfaltu na tym boisku była grubości 3,75cm.
35 4 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:06:35+01:00
42/1,4=30m³ objętość zużytego asfaltu
20x40=800m²
800m²×x=30m³
x=30/800m²
x=0.0375m
x=3,75cm- grubość
36 4 36