Odpowiedzi

2010-01-25T15:53:55+01:00
Czapla, żuraw, bocian, kaczki wszelkiego rodzaju, gęsi, jaskółki, skowronki itp.
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:54:27+01:00
Derkacz, gołąb grzywacz, bocian, sokół wędrowny, kukułka, białożytka grenlandzka, kaczka, gęś, żuraw, łabędź niemy, sikorka, wilga ;]
;>
27 4 27
2010-01-25T15:56:01+01:00
Albatros, gęś gęgawa, jaskółki, bocian, żuraw, lilobrodek
37 2 37