Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:59:18+01:00
Słodkowodne: Karp, Płoć, Szczupak, Lin, sum
Morskie: Flądra, Śledź, Makrela, tuńczyk, Węgorz
Płyną w górę rzeki.Ich celem jest złożenie ikry.
44 3 44
2010-01-25T16:02:15+01:00
Słodkowodne:
SZCZUPAK,KARP,OKOŃ,PŁOĆ,LIN,
słonowodne:
śledź,makrela,tuńczyk,flądra,mintaj

W celu rozmnorzenia się,zapewnienia potomstwu odpowiednich warunków rozwoju ;]
30 3 30
2010-01-25T16:42:45+01:00
Ryby słodkowodne:
- karp
- sieja
- sandacz
- szczupak
- pstrąg.

Ryby słonowodne:
- łosoś
-makrela
- dorsz
- rekin
- śledź

Łososie odbywają swoje wędrówki w górę rzeki, aby złożyc ikre. Natomiast w tym samym celu węgorze odbywają wędrówki do Morza Sargassowego.
92 4 92
słodkowodne:Karp,Płoć,Szczupak,Sum,Lin
Morskie:Węgorz,Tuńczyk,Makrela,Śledź,Flądra