Odpowiedzi

2010-01-25T16:11:09+01:00
Zad1
12,5 + 4 1/3 x ( -3,9) = 12,5 + 13/3 x ( -39/10) = 12,5 + (-16,9) = 12,5 - 16,9 = -4,4
zad2
-10,6 + 4 x 1 1/55 = -10,6 + 4 x 56/55 = -10 i 6/10 + 4 i 4/55 =
-10 i 66/110 + 4 i 8/110 = - 6 i 58/110 = -6 i 29/55
zad3
1,6 : (-8/5) - 1 i 2/3 = 16/10 x (-5/8) - 1 i 2/3 = - 1/2 - 1 i 2/3 =
-3/6 - 1 i 4/6 = -2 i 1/6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T16:47:49+01:00
Rozwiązania znajdują się w załącznikach;)