Pytania z Lektury Hobbit.
1.Fajkowe... , Hobbici palili je w fajkach.
2.Mieszkał w nich Dain.
3.Bilbo znalazł go w jaskini Golluma.
4.Hobbici, w życiu najbardziej lubili... .
5.Imię matki Bilba.
6.Uratowały kompanię przed wilkami.
7.Jednym z nich był Elrond.
8.Inna nazwa wilków.
9.Samotna,mieszkał w niej Smaug.
10. W nich kompania uciekała z pałacu Króla Elfów.
11.Jeden z trzech trolli, więziących kompanię.
12.Kolor Gandalfa.
13.Był nim Gandalf.
14.Kończy pasmo Gór Mglistych.
15.Nazwisko Bilba.
16.Przyjaciel Gandalfa; mieszkał w Mrocznej Puszczy.
17.W niego zamieniły się trolle.
18.Oprócz hobbita, członkowie kompanii.

2

Odpowiedzi

2010-01-25T16:02:25+01:00
1) fajkowe ziele
3) pierścień
4) dobrze zjeść (nie jestem pewien)
7) elf
8) wargowie
9) samotna góra
10) beczki
12) szary
13)czarodziej
15) baggins
16) beorn
17) kamień
18) krasnoludy, człowiek

więcej nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:11:01+01:00
1. fajkowe ziele
2. nie pamiętam ;/
3. pierścień
4. jeść
5. Belladonna
6. orły
7. elf
8. wargowie
9. samotna góra
10. w beczkach
11. nie pamiętam ;/
12. szary
13. czarodziej
14. wydaje mi się że może to być wielka góra Gundabed
15. Baggins
16. Beorn
17. w kamień
18. krasnoludy
4 4 4