Odpowiedzi

2010-01-25T16:07:35+01:00
CZęstochowa
Lourdes
Licheń
Kalwalia Zebrzydowska
Fatima
Jerozolima
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:22:40+01:00
W polsce to :
1. Jasna Góra - klasztor zakonny paulinów z obrazem matki boskiej częstochowskiej
2. Licheń - Bazylika Matki Boskiej Bolesnej Królowej Polski
(rotfl ;D)
3. Wambierzyce - nazwane Śląskim Jeruzalem.
Bazylika pod wezwaniem Nawiedzenia Najśw.MariiPanny
4. Czerna - klasztor karmelitów bosych
5 . Kalwaria zebrzydowska - w tym mieście jest sanktuarium Bernardynów "pasyjno - maryjne"
6. Łagiewniki - sanktuarium Bożego miłosierdzia(koło Krakowa)
7. Grabarka -
8. Wilno - brama ostrobramska - z obrazem matki boskiej ostrobramskiej(nie w polsce a na Litwie ale polacy często tam pielgrzymują)
9.Święta Lipka - Świętolipska bazylika pod wezw. Nawiedzenia
Najśw. M.Panny
10. Bardo - Sanktuarium Maryjne - kościół i klasztor

A poza polską to
Fatima, Gwadelupa ,Watykan, Jerozolima , Asyż, Loreto we włoszech,
8 4 8