Odpowiedzi

2010-01-25T16:00:10+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:00:54+01:00
3 nazwy ptaków odlatujących na zimę - kszyk, sieweczka, kukułka
3 nazwy ptaków przylatujących do Polski - rzepołuch, górniczek, śnieguła
3 nazwy ptaków zostających w Polsce - sikory, dzięcioły, puszczyki
5 4 5
2010-01-25T16:02:18+01:00
1. Jaskółki , bociany , dudek

2.na wiosne : skowronki , kukułki, bociany, szpaki, dudki i pierwiosnki na zime : gile i jemiołuszki

3.gołębie , wróble , łabedzie
4 4 4