Odpowiedzi

2010-01-25T16:04:28+01:00
Jowisz – Zeus,
Junona – Hera,
Minerwa – Atena,
Mars – Ares,
Diana – Artemida,
Merkury – Hermes,
Neptun – Posejdon,
Westa – Hestia,
Wulkan – Hefajstos,
Ceres – Demeter,
Wenus – Afrodyta,
Apollo – Apollo.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T16:06:35+01:00
Junona- małżonka Jowisza
Minerwa - bogini mądrości, nauki, sztuki i literatury
Neptun -bóg wód, chmur i deszczu
Bachos- bóg płodnych sił przyrody, wina i winnej latorośli
Minerwa - bogini mądrości, nauki, sztuki i literatury


daj naj xD
1 5 1