Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:06:59+01:00
Człowiek poświęcający się ważnej idei,powinien żyć samotnie,ponieważ rodzina wymaga sporo uwagi.Nie można pogodzić tych dwóch rzeczy.Np.prace naukowe pochłaniają bardzo dużo czasu,taki człowiek krzywdzi swoją żonę i dzieci,będzie skupiał się wyłącznie na pracy zawodowej skazując najbliższych na samotność.Popatrzmy na romantyków,którzy tworzyli piękne dzieła,lecz byli samotni.Nawet gdy mieli rodzinę byli nieszczęśliwi,ponieważ rodzina ich przytłaczała,czuli się uwiązani i nie mogli swobodnie tworzyć.Taki człowiek potrzebuje miłości,lecz za cele stawia sobie wyższe idee,które często wygrywają z tym uczuciem. Człowiek powinien robić to w czym się sprawdza. Ludzie często porywają się na nie możliwe do wykonania,lecz wierzą że to ma sens i przemierzają wiele krajów by potwierdzić swoje wymysły.Gdzie tu jest miejsce dla rodziny,która z pewnością nie chciałaby co chwilę zmieniać miejsca zamieszkania dla jakiejś idei głowy rodziny. Niestety ,ale człowiek bardzo ambitny z góry skazany jest na samotnośc .
1 5 1
2010-01-25T16:11:23+01:00
Człowiek poświęcający się ważnej idei powinien założyć rodzinę gdy odpowiedzialność weźmie na siebie i będzie dbać o nią. Gdy założy swoją rodzinę wszystko będzie na jego głowie. Lecz może założyć rodzinę, ale tylko mały związek. Jeśli nie będzie na siłach powinien żyć w samotności. Wtedy będzie mógł się spotykać z kim tylko chce. Oraz nie będzie uwiązany w obowiązkach rodzinnych.Życie w samotności jest nudne, ponieważ z nikim się nikt nie pokłóci. W rodzinie jest trudniej, ponieważ wszystkie obowiązki spadają na Ciebie i nie masz wyjścia.

MYŚLE ŻE BĘDZIE TO W MIARĘ DOBRZE.
1 5 1