Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:11:57+01:00
Zielone wzgórze... piękne góry, śliczne widoki, zielona trawa.... Każdy chciałby tam, zamieszkać. Gdy rano się budzisz słońce świeci, ptaszki śpiewają. Przychodzi mama, budzi cię na śnaiadnie. Jesz je na tarasie, wpatrujhąc się w malowniczy krajobraz. Słoncze cię ogrzewa. Piękny dom , malownicze krajobrazy.. Tam Każdy chciałby zamieszkać:)
2010-01-25T16:13:42+01:00
Chciałabym mieszkać z Anią Shirley na Zielonym Wzgórzu . Jej dom jest bardzo piękny , i otoczenie także . Chodzić z nią na sosnowe wzgórze i do jej ulubionych miejsc . Mieszkanie z nią byłoby dla mnie zaszczytem .