Odpowiedzi

2010-01-25T16:08:39+01:00
Herbata w szklance ( woda ma taki kolor jak esencja)
Wytłumaczenie takie same jak z perfumami, tylko cząstki herbaty w wodzie.

-trujące gazy z kominów fabrycznych , spaliny samochodowe rozprzestrzeniają sie w powietrzu na zasadzie dyfuzji zanieczyszczając środowisko
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T16:09:30+01:00
Dyfuzja to proces samorzutnego rozprzestrzeniania się cząsteczek lub energii w danym ośrodku np. w gazie, cieczy lub ciele stałym.
Cząsteczki perfumy mieszają się z cząsteczkami powietrza i zapach rozprzestrzenia się.
2010-01-25T21:58:58+01:00
Dyfuzja polega na samorzutnym mieszaniu się różnych substancji, spowodowane bezładnym ruchem cząsteczek. Dyfuzja zachodzi tym szybciej im wyższa jest temperatura.

Z perfumami chodzi o to że jak psikniesz np. w dzwiach sali to już w sekundę czuć zapach perfum na końcu sali. ;)