Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:13:43+01:00
Moja Koleżanka ma na imię Kasia. Ma 14lat. Mieszka w Sosnowcu. Lubi uprawiać sport. Ma rodziców którzy nazywają się Maria i Mariusz. Urodziła się na Wsi w Kłobucku. Jest bardzo ładną dziewczyną. Interesuje się siatką i chłopakami. Włosy ma czarne ,a oczka niebieskie. Jest zgrabna i wysoka. Ma kłopot z nadpobudliwością. Ma kompleksy ,ponieważ ma pieprzyka na nodze . Jest lubianą dziewczyną. A w szczegołnosci przez chlopaków. Ma ciemna karnacje.
2010-01-25T16:15:23+01:00
Moja najlepsza koleżanka ma na imię Iwona. Siedzę z nią razem w ławce. Ma krótkie blond włosy, niebieskie oczy. Jest bardzo dobrą uczennicą. Jest miła, sympatyczna, koleżeńska. Dotrzymuje powierzone jej tajemnice. Gdy niema mnie w szkole lub jestem chora to ona przynosi mi zadania, które robili na lekcji.
1 1 1