Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T16:11:00+01:00
Znaki drogowe .
trasę rowerową w 3D .
Takie pismo techniczne ,
plakat o karcie rowerowej .
rysunek swojego znaku wymyślnonego .
rowerzystę na rowerze .
soryy ale więcej to sie chyba nie da wymyśleć .
60 4 60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:13:56+01:00
-siatke jakiejś figury
-projekt przedmiotu
-projekt pomieszczenia
-projekt ogrzewania centralnego w domu ( dostałem 6 za takie coś)
-wyjaśnić a jak działa żarówka (referat i pokaz)
-objaśnić podstawowe zagadanienia techniczne
-opisać wszystkie dane jakie są na produktach ( na odwrocie )
-zrobić latawiec
-napisać referat na temat tego czym jest technika
-zaprojektować układ elektryczny lub prosty silniczek
10 3 10
2010-01-25T16:19:57+01:00
1.Deska do krojenia,
2.Haft,
3.Witrażyk na szkle lub na folii
4.Referat o tkaninie,
5.Referat o znaczkach na metkach,
6.Referat o wyrobie papieru,
7. Papier czerpany (mogę podać przepis),
8.Kartka lub pocztówka (najlepiej malowana brokatem i z fakturą)
9.Figura przestrzenna z papieru,
10.Odlew (mogę podać przepis),
11. Drzewko z drutu i koralików (mogę podać przepis),
12.Babeczki, lub jakiś inny prosty wyrób cukierniczy.

Jeśli są pytania-wyślij e-maila ;)
10 4 10