Odpowiedzi

2009-10-02T21:06:57+02:00
A) 3,4
b) 6, 7, 8, 9, 10
c) 12, 13, 14, 15
d) -5, -4, -3
e) -6, -5
f) -9, -8, -7, -6
g) -2, -1, 0, 1, 2
h)-2, -1, 0, 1
i) -5, -4, -3, -2, -1, 0
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-02T21:18:52+02:00
A)2 2/3<x< 4 2/3=
b)5 7/9<x≤10=
c)11<x<15,8=
d)-6<x<-2=
e)-7,2<x<-4
f)-10<x≤-6,3
g)-3<x<3
h)-2,2<x≤1
i)-5,1<x<0,7



a)x∈{3,4}
b)x∈{6,7,8,9,10}
c) x∈{12, 13, 14, 15}
d) x∈{-5, -4, -3}
e) x∈{-7,-6, -5}
f)x∈{ -9, -8, -7, -6}
g) x∈{-2, -1, 0, 1, 2}
h)x∈{-2, -1, 0, 1}
i)x∈{ -5, -4, -3, -2, -1, 0 }
2009-10-02T22:25:14+02:00
Podaj wszystkie możliwe całkowite x,które spełniają warunek:
a)2 2/3<x< 4 2/3= 3,4
b)5 7/9<x≤10= 6,7,8,9,10
c)11<x<15,8= 12,13,14,15
d)-6<x<-2= -5,-4,-3,
e)-7,2<x<-4 -7,-6,-5,
f)-10<x≤-6,3 -9,-8,-7
g)-3<x<3 -2,-1,0,1,2,
h)-2,2<x≤1 -2,-1,0,1
i)-5,1<x<0,7 -5,-4,-3,-2,-1,0