Mam napisać 8-10 zdań na temat: "Jak bym pomógł starszej kobiecie"?
Proszę o wysyłanie odpowiedzi na e-mail [email protected]
To jet dla mnie ważne tu nie piszcie!
I tak dam najlepszą. Tylko tutaj napiszcie ze wysłałem/am panu na e-mail.

3

Odpowiedzi

2010-01-25T16:12:54+01:00
Przejść przez ulice.
poniesc za nia zakupy
2010-01-25T17:01:02+01:00
Pomógłbym starszej kobiecie udzielając pomocy przy wnoszeniu zakupów do domu. Mógłbym też wyprowadzić jej psa na spacer. Gdyby przechodziła przez światłą(pasy z sygnalizacją świetlną) pomógłbym jej przejść.. etc.;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:57:10+01:00
Wysłałam ,,panu'' heh na e-mail;);PP