Odpowiedzi

2010-01-25T16:16:37+01:00
Moskwa 12.15
Tokio: 12.15+6h=18.15
Waszyngton:12.15-9h=3.15
1 5 1
2010-01-25T17:03:37+01:00
Moskwa 12.15
Tokio: 12.15+6h=18.15
Waszyngton:12.15-9h=3.15
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:42:54+01:00
Moskwa 37° 37' E --> 45° E (najbliższy główny południk strefy)
Tokio 139° 46' E --> 135° E
Waszyngton 77° 02' 12'' W --> 75° W

135° - 45° = 90°
90° -> 6h
12:15 + 6h = 18.15 - Tokio

45° + 75° = 120°
120° -> 8h
12:15 - 8h - 4:15 - Waszyngton
1 5 1