Heniek trenuje biegi. Codziennie musi przebiec pewną trasę. Dziś przebiegł dwie trzecie trasy bi pozostało mu 2,5 km. Ile kilometrów dziennie przebiega Heniek ??

Bardzo proszę o szybka odpowiedź ;] To na jutro
Trzeba to rozwiązać za pomocą równań ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:15:59+01:00
X-cała trasa

2/3x=y
1/3x=2,5


3*2,5=7,5

Długosc calej trasy wynosi 7,5 km



x-cała trasa

2/3x=y
1/3x=2,5

2 5 2
2010-01-25T16:17:21+01:00
Heniek przebiega dziennie 7,5km
2,5 to jedna trzecia to czyli
2,5*3=7,5
1 5 1