Odpowiedzi

2010-01-25T16:17:15+01:00
BO URODZILA CHRYSTUSA I ZOSTALA WYBRANA NA TO ZEBY GO URODZIC I LUD JA CZCI , JEST SWIETA :)
22 2 22
2010-01-25T16:19:25+01:00
Poniewaz maryja objawiała się wpolsce .
19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:25:07+01:00
Polacy czynią Maryję swoją królową ,ponieważ
zrodziła syna ,który urodził się by spełnić misję zadaną przez boga.
bo przez ŚMIERĆ JEZUSA ZOSTALIŚMY ZBAWIENI:)
43 3 43