Potrzebuje przeciwieństw(antonimów) tych wyrazów:
a)miły-
b)uczynny
c)systematyczny
d)zaradny
e)stanowczy
f)zagorzały
g)złośliwy
h)rozważny
i)sumienny
j)zadowolony
k)sprytny
l)skąpy
m)szczodry
n)dobroduszny


Nie chodzi mi o np.miły-niemiły,tylko o sensowne odpowiedzi.Daje moje wszystkie punkty.Proszę o logiczne odpowiedzi.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:30:28+01:00
A)miły-wredny,szorstki
b)uczynny-niechętny do pomocy
c)systematyczny-nieregularny
d)zaradny-fajtłapowaty
e)stanowczy-niezdecydowany,niepewny,uległy
f)zagorzały-niezainteresowany,łatwo poddający się
g)złośliwy-niezłośliwy, bez ironii, miły
h)rozważny-szybki, pośpieszny
i)sumienny-opieszły, nieskrupulatny
j)zadowolony-smutny, niezadowolony,
k)sprytny-łatwowierny, nieprzemyślany
l)skąpy-obfity, w wielkiej ilości, szczodry
m)szczodry-skąpy, przesadnie oszczędny
n)dobroduszny-złośliwy, małoduszny
4 4 4
2010-01-25T16:31:14+01:00
Miły-nieprzyjemny
uczynny-zbuntowany, niechętny do pomocy
systematyczny-nieregularny
zaradny- fajtłapowaty
stanowczy-tolerancyjny, uległy
zagorzały-niezawzięty, łatwo się poddaje
złośliwy- łagodny
rozważny-:(
sumienny- nieobowiązkowy, nieodpowiedzialny
zadowolony-:(
sprytny-niepomysłowy, nieprzemyślny
skąpy-obfity
szczodry-skąpy, oszczędny
dobroduszny- złośliwy
2 4 2
2010-01-25T21:33:29+01:00
A)miły-szorstki
b)uczynny-niechętny do pomocy
c)systematyczny-nieregularny
d)zaradny-fajtłapowaty
e)stanowczy-niezdecydowany
f )zagorzały-niezainteresowany
g)złośliwy-miły
h )rozważny- pośpieszny
i)sumienny-nieskrupulatny
j)zadowolony-smutny
k)sprytny-łatwowierny
l)skąpy-obfity
m)szczodry-skąpy
n)dobroduszny-małoduszny
1 5 1